we only said goodbye with words

Det är tooorsdag och jag ska snart iväg och klippa mig. Det är lite behööövligt.

Igår var jag och Emelie i Skövde och shoppade lite. Det blev ett par byxor, leggings och några tröjor. På rea dessutom, gööött. Sen gick jag till Jessie och vi lagade lite mat, och sen gick vi förbi en fest. De var inte så jättebra drag där utan vi drog vidare. Då träffade vi Johan, Linus och Jocke en stund. Men sen gick jag hem till Björn.
Han har varit i Göteborg med Erik och beställt resa till Australien. Så de åker i November och är borta i nästan sju månander. Ååååh.
Ceccan verkar inte komma hem ihelgen, allt är bara krångligt. Kommer hon inte hem blir det inget Västerås. Men jag är sugen på att åka upp och hälsa på henne. Men vi får se lite.
Nu ska jag göra mig iordning och gå och klippa mig.
Pusspuss.

image121











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback