tiiiisdag.

Ceccan kom aldrig hem ihelgen, och det var riktigt tråkigt. För jag saknar henne jättemycket. Jag och Jessie skulle åkt upp ihelgen, men det verkar inte bli så. Åh, jag saknar Ceccan massor.
Men helgen var kul, i fredags var det sexparty och sen åkte vi till Skövde. Vi blev många på sexpartyt och i Skövde träffade man ännu fler. Det var svinkul helt enkelt.
I lördags var jag med Björn hela dagen men sen på kvällen gick jag och Jessie till mingus och drack några drinkar och åt lite gott. Sen åkte vi till Skövde med Cinita och Ann-Sofie och gick in på Vatra. Men det var inget vidare kul i Skövde så vi åkte hem vid halv två. Jag åkte hem till Björn och sov. Söndagen var seg, men jag och Björn lagade mat och bakade paj. Det blev givetvis jättegott, hihi.
Igår var det riktigt gött väder så jag och min syster åkte och solade och badade lite. Sen var det jobb på kvällen, och det var riktigt lugnt så jag och Emil åt och fikade och läste tidnignar ett tag. Vi skulle åkt till måndaxklubben men det blev inte så igår heller för vi kom inte hem förrän halv elva, så nu ska vi verkligen försöka ha personal fest nästa måndag så vi kommer iväg på det.
Idag har jag haft jättemycket huvudvärk och inte orkat göra så mycket. Ska nog träffa Karin och Jessie sen. Kanske Björn med :)
Nu ska jag äta lite.
Det var det.

 
     

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för den bilden jen ;P haha snyyyggt. Maten va sketgod!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback