idag fyller ceccan år.

Det är onsdag idag och Ceccan fyller år. Ett grattis och en puss till henne.
Idag har jag träffat Karin och ätit lunch med henne, sen har jag tränat med pappa och Henning sen grillade vi också. Det var mysigt, lite familjekväll. Sen har jag bara kollat film och tagit de lugnt.
Det är jobb imorgon, jag jobbar lunch. Gött!
Sen blir det nog Skövde en sväng. Jag är på lite shopping humör.

Men ihelgen blir det fest, jag och Jessie är lite sugna på kusten men det verkar inte bli det heller. Så det blir väl Säm till Frida och det blir väl kul det med.

CECCAN SER DU BLICKEN HAN GER MIG, gaaaaaaaaaah kom hem.
puss.
image165

Kommentarer
Postat av: sara

och när ska du hinna med mig då jen lilla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback