det var fest igår.

Det var fest igår, och det känner jag av idag. Men det var de värt, för oj vad kul vi hade. Förfesten hos KG kom alla igång bra på, och jag och Eve vi flummade runt och posade överallt (bilder kommer!). Sen var det vattenpipa som gällde också, och sen kom KGs grannar över och festade. Det var jättemycket folk tillslut men som sagt, oj vad kul vi hade. Sen skulle vi till Skövde och festa, så jag och Jessie vandrade ner stationen och träffade alla andra. Eve hade tappat fritidskortet och jag hade tagit fel kort hemma. Men iväg kom vi och väl inne på Vatra var det rätt lugnt till en början, men sen kom det mer folk och då blev det ett jävla drag. Vi träffade Fiddern och Anders och det var lite kul.
När vi skulle hem missade givetvis jag och Jessie tåget och det blev ett himla liv på oss. Men sen ringer Rasmus och säger att de finns platser kvar i deras bil. Så vi åkte till Valentino och träffade alla andra. Jag och Jessie ville inte gå hem men det var ingen som var på efterfest, så vid fyra gick vi hem och vi flummade omkring och pratade med Västeråsarna, haha. Som sagt, en svinkul kväll var det.

Idag är jag lite bakis, men det var det värt. Det är det nästan alltid värt att vara. Idag har jag varit hos Björn hela dagen och bara tagit det lugnt, solat lite och myst. Ikväll ska jag ut till pappa, och sen ska jag kanske förbi och fira Sanna med. Det blir bra.
Men nu ska jag fortsätta att ta de lugnt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: louise

jennifer. det blir party i helgen igen. byz på olins. du ska med! :D

Postat av: sara

tänk om man bara hade kommit ihåg den kvällen ^^. Jag minns ju nada:P

2007-07-04 @ 13:23:47
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback