chill!

Igår var det film, hos Toffe. Det var riktigt trevligt och jag kom hem i lagom tid. Men oj vad jag sov länge idag. Riktigt skönt, och när det är sånt här väder kan det faktiskt kvitta om man sover eller är vaken.
Idag hade jag inte tänkt göra så mycket mer än att bara ta det jättelugnt hemma, men så pratade jag med Jessie vid fyra och vi var båda jätteuttråkade och vill göra något. Vi var hungrig också. Så vi image125åkte och handlade och gjorde kyckling med jättegod sås och ris. Det var verkligen gott, sen kollade vi lite tv och sen kollade vi Beck. Jättelugn eftermiddag blev det, men med Jessie. Så givetvis var det massa flumm med. Men det är bara bra.
Imorgon ska jag ha körlektion, och plugga lite teori. Sen ska jag till banken med pappa och fixa lite. Sen är det ju fest också. Är inte riktigt sugen på det, men det kommer.

Nu har vi fixat bil och allt är klart inför Västerås, känns skönt. Det ska bli jävligt kul. Känner på mig det kommer bli en höjdar helg. Det är så skönt att komma ifrån Falköping. Bara resan upp kommer vara kul, träffa Ceccan som jag saknat jättemycket i två veckor. Ska bli så skönt.

Björn smsade igår och de har det jättebra, men jag saknar honom jättemycket. Han kan gärna få komma hem och mysa med mig, åh!

Nu tror jag att jag ska sova. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback