14/1

Det är söndag, och söndagar är ofta tråkiga och innebär plugg, iaf för mig. Så jag har pluggat lite på min svenska inlämning, men mkt kvar. Fast när man väl sätter sig går det rätt fort, det är ju bara det att ta tag i det.
Igår chillade jag hårt med Sanna, Karin och Cicci och det var riktigt kul. Cicci tröst åt allt hon fick tag i, fast hon egentligen inte alls var ledsen, det är mest bara något att skylla på. Givetvis äter jag allt hon äter men Sanna och Karin klarar av att motstå både choklad och popcorn. En eloge till dem! Efter att jag och Cicci ätit allt gött vi typ hade hemma så hittar hon en påse nötter på bordet och flyger ut i TV-rummet och gapar "försöker du gömma detta för mig eller?" haha. Det låter nog inte så kul, men som med allt annat måste man vara där för att förstå det roliga. Sen hörde vi att killarna spelade risk, vi fick helt plötsligt lust att spela ngt med. Så fram med en kortlek och så spelae vi 7an resten av kvällen.
Sen åkte jag till min man och sov över där, och idag har vi segat rätt mycket. Vi kollade tv en hel del, och brottades lite, tror faktiskt jag vann!
Sen kom jag hem och satte mig vid datorn och pluggade svenska inlämning som sagt, men vem loggar in på msn då? Jo Henning som åkte till Spanien igår. Jag har varit så nyfiken på hur han har det, även om det var igår han åkte. Så fick prata lite med honom och han fullkomligt älskade det. Sen ville han att jag kom ner i sommar, för han ska försöka stanna över sommarn. Och självklart vill jag åka ner och hälsa på honom, Henning är bra.
Efter mkt prat med Henning och lite plugg ville mamma hyra film, så jag hängde med och det blev två tjejfilmer, Nära och Kära och Rika vänner, ngn som sett? Jaja, det är säkert mer roande än plugg.
Ne, nu ska jag chilla vidare framför TVen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju inga som skriver nått i min blogg ändå ju :P... men får la skriva ett par rader dårååå, för din skull :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback