12/1

Hej.
Det är fredag och kväll.
Imorse hade jag min riktiga första simlärarutbildning, och det var faktiskt rätt kul. Vi började med att plaska omkring i lilla bassängen, och lärde oss lite om simskola, för vi ska nämligen börja med en sådan, lära små icke kunniga simmade barn, och det var rätt kul. Jag, Karin och Simon jobbade ihop och lekte massa vattenlekar ihop, så som koka kaffe osv. Vi kom på det att man alltid låter när man blåser men att man inte behövde de för att det skulle bubbla, men det var liksom en grej man bara gjorde. Låter inte så kul, men jag och Karin skrattade rätt mycket åt det, för vi kom på oss själva efter ett tag göra samma onödiga ljud. Haha, Simon tyckte nog vi va rätt jobbiga, men äh! Sen skulle vi dyka, och jag är nog sämst på att dyka men det gick rätt bra tillslut. Sen skulle vi dyka ner och nudda botten och typ göra någon tryckutjämning, men det hann jag aldrig utan jag ville upp så fort som möjligt, jag kände jag höll på att drukna, så ska bli kul och se hur det går i fortsättningen. Var dock inte bara jag som tyckte de va lite läskigt, en i gruppen svimmade, galet! Till sist skulle vi trampa vatten i 15minuter, men det inte alls lika jobbigt som jag trodde. Men det var rätt kul att kolla på alla, för en del kunde inte hålla huvudet över ytan det sista haha!
Jaja nog om det. Skolan var rätt soft, och maten i skolan var faktiskt god idag, inte mkt för skolmat, rätt kräsen överhuvudtaget när det gäller mat.
Ikväll skulle jag chillat med Karin, men det blev lite ändrade planer så det att mysa med Björn och chilla med Karin imorgon, och då ska även Sanna och Cicci vara med, så det blir trevligt.
Men först hade jag tänkt mig ta en lång varm dusch, är lite frusen!
So long suckers! Hihi.
78760-108

Ps. Idag fyller Fiddern år, Grattis :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Marie

gött, då ska jag ha med dig jämt när jag ska bada i sommar. my personal lifesaver, haha.

Postat av: Anonym

självklart marie ,all yours ;)

2007-01-14 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback