10/2

Klockan är 12.30 och jag är på g.
Vaknade av att Björn kom och gav mig en puss i morse. Han hade varit och spelat hockeybockey och jag orkade minsan inte gå upp kl. 7 på en lördag. Jag väntade till kl 9, jag och Karin skulle nämligen träffas vid 10 på gymmet för att köra lite effektiv träning. Och effektiva var vi. Sen pratade vi lite om våran lilla trip till Honken, det ska bli så kul. Men gå upp och träna är riktigt skönt, nu har jag det gjort liksom.
Ikväll blir nog rätt trevligt. Först ska jag och tjejerna kolla på souled out, och sen ska vi festa till det lite. My giiiirlfrieends is the shit typ, haha. Och imorn ska ceccan fixa min utväxt, det är alltid lika skönt. Och hon är en jävel på´t. Ceccan ge mig en ååål.
Jag sätter punkt här. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback