sööndag och lite plugg.

Ytterliggare en vecka har gått och den har gått fort. Det har varit praktik och visst kanske de inte var så kul alltid, men jag och Emina lyckades skratta en hel del. Personalen var loove, och svinrolig helt enkel.
Varit rätt skönt att komma ifrån skolan en vecka, lite behövligt kände jag.

I fredags var de mys hos Jessie. Jag, Jessie, Linus och Johan kollade idol och åt lite gooott. Sen åkte jag vidare till CJ och killarna och kollade film och åt bullar. Det var mysiigt. Var kul att träffa lite folk, eftersom alla varit ute på praktik och man inte sett dem på en vecka :)
Igår gjorde jag inte alls mycket utan det var jobb på eftermiddag/kväll. Det var jääättemycket att göra och jag var rätt trött. Men det gick bra ändå.
Idag ska jag plugga lite, har en del denna veckan som måste göras. Sen ska jag nog åka till Skövde en sväng. Ska hämta pappa så tänkte passa på att kolla lite. Har fortfarande inte hittat de stövlar jag vill ha!

Jag pratade precis med Björn. Dom har inte ens varit borta en månad fast ändå känns de som om de varit borta i evigheter. Jag saknar honom, puuuuuuuuuuuuuuss! Bra har dom de iaf, och varmt! Jag vill också ha soool och varmt.
Jaja, nu ska jag göra mig iordning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback