jul

Heej och God Jul!
Igår var de julafton och som alltid är de ju lite extra mysigt asså. Det började hos mamma med en mysig frukost och lite julklappsöppning som de brukar vara. Sen åkte jag förbi familjen Green och önskade dem en God Jul och gav dem en klapp. Vidare till pappa och julbord hos familjen Jonsson och sen förflyttade alla sig till farmor och farfar och en avslutning i kyrkan på midnattsmässan.
Det var kul att träffa släkten och det blev en hel del skratt. Julklapparna är jag jättenöjd med!
Det var min julafton i det stora hela. Lite fläng hit och dit, men det är ju så det ska vara.
Jag pratade med Björn igår och dom skulle på picknick på stranden och dom firade visst jul idag istället. Dom skulle på barbeque- och poolparty. Det låter ju inte helt fel asså.

Idag har jag tagit de lugnt och sovit ut. Det var längesen jag sov ut ordentligt så det var behövligt.
Ikväll blir det fest för min del, som det säkert är för de flesta andra med. Det ska bli kul. Men innan det är det kalkon middag hos mamma. Kalkon är gött.

Men nu ska jag göra mig iordning och hjälpa mamma med maten.
Ha de bra och god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback