joooobb och trött.

Jag har precis kommit hem ifrån jobbet och är jättetrött. Det har varit rätt mycket att göra ikväll, men var lite kul innan vi stängde, då kom massa kompisar förbi. Dom festade, jag blev lite sugen också, men jag håller mig till ållympiaden. Är riktigt laddad!

Igår var det mys hos Jessie. Dom har ju köpt en hund, och den är jättesöt och jättelekig av sig! Vi kollade idolfinalen, och sen åkte några vidare till CJ och kollade film. Mysmysmys!

Idag var jag och CJ och kollade på när Karin spelade pingis och sen jobbade jag som sagt. Jag är helt slut.
Men imorgon är det söndag och då ska jag nog till Göteborg. Jag har lite julklappar att handla och lite mer som ska inhandlas! Så det ska bli gött.

Ne, nu ska jag nog faktiskt ta och ringa Björn.
Hare gott folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback