fixar!

Idag är jag stressad!
Jag försov mig och jag har tusen saker att göra idag inför Idre. Vi åker ju imorgon.
Packa har jag precis gjort, eller iaf börjat. Jag måste till pappa och fixa lite saker, jag och jessie ska handla och sen ska jag göra en lasange att ta med mig upp. Iofs skulle nog mamma hjälpa mig med den, för jag jobbar fem till nio idag. Som sagt, jag känner mig stressad.

Men kort då.
Juldagen var bra, det var svinmycket folk ute, nästan lite för mycket. Men kulkul! Vi var i dykarhuset en sväng, sen gick jag, Karin och Henning hem till mig och satt här och festade tills de bar av till terrassen då.
Annan dagen var kuul den med, först var vi och åt kalkon och körde julklappsrace hos mina kusiner och sen åkte vi vidare till Dahlöf familjen, åt och spelade julklappsracet där med! Det var naaajs det med. Chill och så.

Men som sagt, jag har ingen tid att sitta här egentligen.
Gott nytt år då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback