det blev fest!

Jag sitter på jobbet och är lite bakis, det blev ju fest igår. Karin ringde och sa att hon skulle komma och hämta mig för det var fest. Okej då sa jag och gjorde iordning mig. Det var en riktigt trevlig förfest, som det alltid är. Vi spelade spel och shota tequila. När klockan närmade sig tolv åkte vi in till stan. Och sen gick vi till terassen, men det var inte speciellt ball. Men träffade Emina och Lollo och det var kul :)
Sen skulle jag äta pizza, men vilken kö det var och vilken tid det tog. Jag gick hem och la mig istället.
Men det är söndag och sista dagen på jobbet. Gött. Det är ett jävligt slappt jobb och lätta pengar, men jag föredrar ett jobb men lite mer att göra än att bara sitta och blogga.
Senare är det kalas, emelie har ju och ikväll ska jag färga håret på Sanna och Ceccan. Spännande.
Men nu så ska jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback