19/5

Hej.

Det är helg nu, så otroligt skönt. Skolan idag var grymt seg, men det var inget inte jag och Emina kunde fixa. Vi skrattade åt allt, jag var så otroligt flummig och trött så allt blev roligt. Ni förstår inte om ni inte var där. För det var kul.

Men nu är det fredagkväll, Sanna och Karin kommer nog snart. Dom är och inhandlar lite grillbart, sen kommer Björn, Johan och Karlsson, det blir kul. Lite grill, och lite film, lite mys oså.
Men ikväll blir det som sagt grill och mys för hela slanten, imorn ska jag vara med Bjöööörn, och på kvällen konfirmationsgrejs, min syster går i någon "rockkonfa" och de har uppspelning då, fast sen är det hela söndagen också. Tar aldrig slut, puh. Men vafan =)

Nepp, jag tror jag hör dem komma nu.
Harego.
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback