18/5

Hej.

Idag har varit en stressfull dag, iaf i skolan. Hatar min torsdagar, hade både svenska redovisning och spanska prov, men båda två gick förvånadsvärt bra, kändes så iaf. Men först svenska, satt mest och vänta på att slippa redovisa denna gången, sen frågar läraren om jag vill, då tänkte jag kanske lika bra få det gjort. Så jag gjordet det. Sen var det iväg till idrotten, jo vi fick göra lite vad vi ville, jag och jessie var lite lata och mest stod och pratade om sommarjobb. Hon har fått, inte jag, och jag vill ha, får panik.
Sen var det samhäll, då vi fyllde i vääärldens längsta (tror faktiskt nästan det) enkät, om hur mycket engelska vi pratar. Galet. Efter det var det dags för mat, maten var inte speciellt god, inte för jag brukar tycka det, lite kräsen. Engelska sen, jag och hulda målade mustach typ, det var svinroligt och jag skrattade otroligt mycket. Vi pratade om våran hultsfredsflagga, förra årets var svinball och i år kommer bli bättre. Hulda kan hon. Vi pratade om en kille oxå, som gjorde doggydans för oss, han var galen.
Sen spanska prov, vilket gick bra. 

Sen hemhemhemhemhemhem och sovasovasovasovasovasova.

Vaknar till Rasten på Disney Channel, och somnar om. Vaknar och sa hej då till pappa, eftersom han åker iväg för att spela golf, haha. Lovade honom att städa mitt rum, så det får jag väl göra. Men inte bara för han sa till mig, Björn kommer sen, och jag vill ju inte skrämma honom. För när folk säger det är stökigt i rummet är begräpen olika, men när jag säger stökigt, då menar jag att alla mina kläder ligger på golvet, sängen är obäddad och persinnen hänger på sne eller något, och de behövs verkligen dammsugas. Usch, jag vet.

jaja. Nu ska jag städa, och det kan ta sin tid.



Harego.
Jennifer




         
                                                         
Våran snygga flagga, och killen som kunde doggydansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback