29/12

hej.
nu har jag varit i stockholm och stimmat omkring. det var jättemkt folk och otroligt jobbigt att ta sig fram. men jag hade trevligt sällskap med mig. jag och jessie gick för det mesta ihop, för att gå alla sex ihop hade varit lite jobbigt osv. jo, men jag inhandlade inte speciellt mkt, men ett par skor, och två linnen och lite smink blev det. alltid något. men men, första kvällen (den enda kvällen) åkte vi hem till jess farmors lägenhet och gjorde iordning oss, jag hade fått feber och min förkylning hade kommit tillbaka värre än någonsin. men in till stan och hittade ett mysigt ställe att äta på, sen gick vi runt i sthlm by night och fotografera. yes! det var faktiskt rätt kul. anyways, jag mådde sämre och sämre, och tillslut var jag helt täppt i näsan och ingen nässpray och jag mådde skit. så skulle vi hem och sova, gick knappt för jag kunde ju inte andas. gosh, till morgonen blev det lite bättre men febern va kvar, men in till stan och shoppa vidare iaf. jag och jessie hade lite problem och hitta men vi fråga oss omkring och kom dit vi skulle. så det var väl med det med. men jag tycker det är lite jobbigt att shoppa på rea, visst svinkul med billiga priser men jag hittar knappt ngt på rea och sen massa kvinnor som sliter i kläder och låna köer, PUH för en sjuk kvinna blir det för mkt. hihi. men utöver att varit sjuk och alla köer var det riktigt trevligt! tack.
på vägen hem var tåget försenat en timma, vilket var mindre kul. men jag, stina och jessie roade oss med att spela kort, jag vann aldrig. men man säger väl tur i spel otur i kärlek. hihi!
kom hem, och då kom björn och pysslade om mig lite, jättesnällt! och idag ska vi åka till skövde, sen ikväll kanske vi åker med mamma och lasse till karlsborg och sover där en natt. lasse har tydligen stuga där eller något, och det kan bli gemytligt. men vi får se. kommer tid kommer råd.
men nu ska jag duscha och ringa björn.
harego!
puss jennifer.

Kommentarer
Postat av: olivia

oh no! min är lite småkrås i fram men ingen krage. typ lite mer blus, vit. inte samma som din?

2006-12-29 @ 21:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback