Ps

Ps. Jag hatar åska och regn. Ds

78760-61



Ja tänk. Jag ligger där på en strand på Hawaii och jobbar lite på min solbränna och Björn surfar. Jag har pause ifrån surfandet. För jag är ju egentligen liksom mästare på det (Okej, hårfärgerna och sånt stämmer inte riktigt, men man får faktiskt använda sin fantasi). Vi hur mkt godis och glass vi vill ifrån kiosken bara för vi är bäst i världen. Mm, men detta är bara en dag, för varje dag åker vi runt till olika stränder, vi är nämligen på en lyx kryssning där man får massa god mat och svinbra drinkar också. Det finns massa palmer som inte är med på bilden nu, men i dem växer det kokosnötter, sen kan man hitta en och annan liten apa som är jätterolig att leka med. Ja allt är helt enkelt bäst.

Ja okej, jag gillar att drömma mig bort. Fast egentligen hade det inte gjort något om vi bara hade varit vid Pankapölen och badat och solat, kanske grillat lite också, för med Björn blir allt bäst. Vi två, vi är bäst ihop.

Kommentarer
Postat av: berra

samma här. Kan vara rätt mysigt om man är med rätt person dock.

Postat av: berra

sötnöt :) du är bäst! Vem vet kanske det blir så nästa sommar ;)

2006-08-20 @ 20:32:23
URL: http://bjorngreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback