1/6

Hej.

Idag är det torsdag, men inte vilken torsdag som helst, det är min dag, jag fyller år idag.  Jo såhär var det, pappa och Emelie sjöng för mig, kom med frukost på sängen, en blomma, och paket, jag blev glad givetvis. Skolan var rätt dryg, men den gick. Efter det gick jag ner till mammas jobb, vi käkade lite gott på Mingus, och åkte till Skövde. Jag köpte en bikini, och ett par skor, givetvis svinsnyggt.
Sen ringde Karin ville gå ut och gå och bjuda mig på glass, jag är ju inte den som tackar nej till glass så att säga. Jag mest Ja tack, vi ses snart. Vilket vi gjorde, jag tog farmors cykel, och det gick ovanligt lätt och cykla in. Vi gick världen promenad och det hela slutade med att vi träffade Merra, så vi följde med hem, där Björn och Johan oxå var, det blev lite fika, sen kom Oscar, sen skulle de iväg och grilla på skolan.
Då gick jag och Karin hem, och jag cyklade hem.
Nu sitter jag här, saknar Björn, längtar till imorgon. Björn är bäst.

Nu ropa pappa. Men det var bra så, tack.


Harego.
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback