WRÅGÅRDSKALASET!

I fredags åkte jag hem till Falköping för att fira mamma, träffa famijl och vänner och för att gå på wrågårdskalaset. En lyckad men rätt stimmig helg, det är så det blir men det gör inget för jag gillart!
I fredags firade vi mamma och sen mötte jag upp Johan, vi kollade massa gamla klipp han hade på sin dator och sen åt vi glass. På lördagen hade jag en hel dag med Karin, vi var på stan en sväng och fixade med utklädnaden in i det sista. Sen blev det förfest med ett väldigt blandat gäng, mina vänner, pappas vänner och Emelies vänner.
Idag har jag varit bakfull och åkt bil alldels för länge.




Ett litet bildregn från Wrågårdskalaset!

Kommentarer
Postat av: agnes

åh, så fint!

jaa, jag missade det! kan du inte ringa idag?

det blir tydligen billigt för oss båda om du ringer från din till min norska. tele2!

ring efter halv sex, ska på visning innan det:)

älskar dig gumman, PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback