jobb, slipning och film!

Klockan är rätt mycket och jag ska alldels strax sova för jag är jättetrött.
Idag var de jobb, det var rätt lugnt för det var jag och Nate som jobbade och vi är alltid extra flummiga då, som Cintia säger vi är Mingans flummigaste personal. Vi är jättedåliga på disken, och spar all disk till sist, så 1h innan vi slutar är det disk i hela köket, så det är det effektiv städning in i de sista som gäller. Men vi brukar fixa det galant!

Direkt efter jobbet åkte jag upp till huset för att fixa lite. Det blev att slipa massa i rummet innan jag kunde börja måla, så målning går jag på imorgon. Men det börjar bli lite ordning där nu, både i vardagsrummet och i några sovrum, skööönt!

Jaja, kvällen har varit lugn. Jag hade inget mycket att göra förrän CJ ringde och frågade om jag skulle komma och kolla film. Så jag åkte dit och vi såg I am Legend, och jo den var bra. Men jag och Olof gillade inte slutet, vi hade ett mycket bättre slut på G asså, men jaja.

Nu är det sovdags asså, för imörn ska de målas.
Vi säger så, puss!

Förresten blev jag väldigt sugen på festival idag. Så det får bli en bild på mig och Ceccan från hultan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback