flytten och afterski!

Halloou!
Jag är hemma en stund, jag tar en pause mitt i flytten. Det känns skönt. Iofs är det Lasses saker vi flyttar och vi flyttar inte förrän om två veckor, men men. Tog med Jessies till huset för en lite guidetur förut, det är mycket som ska göras, köket ska renoveras, väggar ska rivas och målas om överallt typ.
Jag har iallafall bestämt mina färger nu, göööött. Det blir en fondvägg i tapet, brunt med lite mönster på, resten blir sandfärgat och inredning blir lite plommonfärgat typ. Jaja, blir väl.

Idre var lovely som jag skrev. Vi åkte uppe i lördags och när vi kom fram gick vi påt med en gång. Det blev en rätt chillfest eftersom killarna var svintaggade på skidåkningen. Vi tjejer gick in till oss och bastade och hade kuuuul.
Söndagen var de ut i backen, och vi var lite ringrostiga allihopa men kom fort igång. Sittlifterna var guld liksom! Givetvis var det after ski efter åkningen och alla var grymt taggad, iaf jag.
När vi skulle hem efter afterskin hittade vi inte stugan utan gick omkring i en timma tills vi träffade killarna och kom hem. Vi var svinkalla så de blev bastun med en gång. Vid detta lagret var nog alla jättefulla, vilket var bara var kul.
Såhär var det nog hela tiden, fast vi lärde oss vägen hem till stugan givetvis.

Vi hade lite ångest när vi skulle hem, jag och Jessie iaf. Vi åkte hem i onsdags och skulle egentligen velat stannat till fredagen som killarna gjorde men vi var grymt nöjda med resan iaf!

Igår var mys på mingus och film som gällde. Väldigt trevligt. Var jättelängesen jag träffade Sanna så det var kuulkuul!
Jag ska fortsätta med flytten nu, för ikväll blir det mys igen.
Men ni får lite afterski bilder.
Peace!


Kommentarer
Postat av: Marie

jag vill också ha en guidad tur sen, jennifer!

Postat av: jennifer

det får du, låt oss säga om en månad när de mesta är fixat :)

2008-01-06 @ 22:22:35
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: kg

wiiiiiiiiiiiiie. vilken jävla resa vi haft jennpenn.
puss, tycker om dig!

2008-01-07 @ 00:08:53
URL: http://www.nogg.se/kaarin
Postat av: kg

haha, jag skiftar lite mellan noggen och bloggen!
måste ju variera sig lite ;)
tihi puss ma löve!

2008-01-07 @ 01:29:04
URL: http://www.karin89.blogg.se
Postat av: dawid

jaha någon har snott mina bilder? ;)

2008-01-13 @ 20:16:26
Postat av: Jennifer

jaop :) hade inte lagt in mina bilder så, lungan eller?

2008-01-14 @ 15:55:16
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback