atlantica, woho.

Hej hej hej, hemskt mycket hej!
Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan, jobbade efter skolan och det gick fiiiiiiint. Jag och Jocke hade en intressant och kul disskusion, rätt najs. Jocke är kul.
Jag hade plockat ihop lite mat att ta med mig hem, men glömde den och kom på de strax efter jag slutat, så sprang tillbaka för att hämta den. Då börjar Cintia skratta så in i, och frågar om jag glömt min mat. Jag sa ja och hon skrattade ännu mer och sa att hon blev jätteglad när hon såg att någon glömt mat så hon kunde äta den, och givetvis var den uppäten. Jaja, bjuder på väl den då liksom.

Jag och Karin ska snart iväg och träna på atlantica, vi har fått varsin gratis vecka och tajmade in dom samtidigt. Ska bli kul, var längesen vi tränade och atlantica verkar ju bra.

Ne, nu ska jag iväg och träna och så. Sen kommer CJ förbi och hjälper mig lite med datorn. Det var de.
Just det, imorgon är det feeeeeest.
Pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback