som jag längtat!

Hej!
Det är torsdag, inte vilken torsdag som helst utan Ceccan kommer hem ikväll :) Så ikväll är det mys hos Ceccan. Som man längtat efter det. Iofs är jag på inringning ikväll, men det är noooooog luugnt.
Idag ska jag träffa Hanna, vi får se lite vad vi hittar på. Hon var sugen på Göteborg, så vi får väl se.

Igår var det jobb och det gick bra. Sen var det körskolan, det var inte så seriöst pluggande, men faserna gick bra. Så får kanske dra dit senare idag eller imörn eller nästa vecka. Äh, det kommer.
På eftermiddagen kom Jessie och vi gick förbi allsången i plantis, vi tyckte inte de var något att ha, utan vi gick hem till Jessie och åt lite gott och kollade lite tv. Sen åkte jag hem och Björn kom :)

Men det verkar bli Skövde idag istället, men Hanna och KG! Därja
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback