måndag.

Måndag och vädret är underbart idag också. Jag glömde bort att jag hade sovmorgon i morse, det kändes jävligt knäckande när jag kom till skolan och märkte det. Jag hade verkligen svårt att gå upp i morse och allt. Men men jag traska hem till mamma sov lite och sen gick jag tillbaka. Kan iofs inte förstå jag glömde det, men jag skyller på att det är mycket nu, för det är det.
Idag hade vi massage, och en ansikts massage utom hus i det otroligt sköna vädret satt inte fel vill jag lova.
Igår var det ju kalas och sen skulle jag träffat Sanna och Ceccan och färga håret på dem. Men jag orkade verkligen inte, utan tog det lugnt hemma. Vilket var riktigt gött!
I veckan blir det väl som vanligt lite plugg men har inte jättemycket på schemat nu, så det är lite gott. Sen ska jag till Skövde och inhandla lite grejor tror jag. Sugen på det.
Men idag ska jag ta det lite lugnt, har blivit jätteförkyld, men sen ska jag på intervju med.
Men nu, nu ska jag bara ta det lugnt som sagt.
Laaater.

Kommentarer
Postat av: Cecilia nu mer 18 år

TACK! för grattiset på födelsedagen. haha. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback