11/6

Hej.

Jag är mycket mer glad idag. Helgen har varit jättebra, grattis alla studenter :) hihi.
I fredags så var jag och Sanna otorligt stressade och glömska, eller mest jag kanske. Först åkte jag och mamma hämtade mina rosor, åkte ut till pappa hämtade ett par byxor, sen träffade jag sanna, jag hade glömt Henriks dikt (jag, Sanna och Karin var urgulliga och skrev dikter till dom bästa) i skolan så vi fick åka upp dit och hämta den. Så satte vi oss och skrev rent den, klockan var 12.00 och vi skulle dra om 30min, för då skulle vi möta dem andra. Så jag skulle hämta Johans dikt, så kom jag på jag glömt den hos pappa, mamma kom en kvart senare, vi fick slänga oss i bilen, och var tillbaka på ca 10min, då hann vi skriva rent dikten till 12.35 så vi gick upp mot torget, satte oss och inväntade student tåget, men då kommer jag på att jag glömt Henriks dikt hemma, och vi fick springa hem 13.10, men vi var tillbaka till tjugo över, det var stressit, det var svettigt, men det var värt det. För Henrik och Johan blev jätteglada. Men iofs, vem skulle inte bli, dom var faktistk svinbra!

Sen fick vi stimma omkring på torget, Sannas rosor fastnade i varandra men vi fixat. Sen var det hem till Henning, äta lite moah gött. Sen åkte jag in till Berris och tåårtan var mkt gooodie. hihi.
Sen skulle vi ju inte festa på kvällen, men jag var själv hemma, Karin var svinfest sugen och vi började dricka, jag och Karin, då blir det bara roligt, kan inte bli annat. Karin är bäst.
Sen gick vi till plantis, hihi, massa folk där givetvis. Sen var det kul och blablabla. Sen gick jag hem, och Björn följde med. Han är bääääst <3

Sen Igår var jag och Björn ute och solade, men jag klagade inte, jag bara påpekade att det var jävligt varmt. Sen åkte vi till Johan och kollade fotboll. Jag utmande dem på Kubb, Björn och Johan mot mig, jag vann inte, men jag kom tvåa :)

Idag ska jag ut och kolla på balen, det blir nog fint.

Harego.
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag var lagom ;D... det va sköjj... satt med mina 25åriga vänner där på muren å sjöng magnus uggla så vackert.. MOAHAHAHA :D.. ses sen sötnos :D

Postat av: Jennifer

haha, men sara det låter svinbra :)

2006-06-13 @ 18:38:08
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback