Jag är typ kändis.

Jag var nyss med i radio skaraborg, detta kan vara början på något stort. 
Han, Torbjörn, frågade vad jag gjorde här på turistbyrån jag sa "Jo du Torbjörn, det är fullt upp hela tiden, jag lägger harpan, blogga och ragga på tyskar, hjälper turister om det blir någon tid över". Precis så sa jag, fast annorlunda. Dirket efter jag varit med så ringer min syster och frågade om jag var med på radio, jag svarar lite stolt, givetvis. Då hade hennes kompis hört mig liksom. Så, jag är ju typ känd, okej men nästan. Eller?


Sen på fikat, vilket var jättegott, fick tårta, det var typ apelsin grejs på den och chocklad och grädde och sånt, sen fick vi festis med, det var gott iallfall. Sen så fick vi en present ... TRUMVIRVEL .. ett skaraborgs spel, fungerar typ som monopol, jag bara måste prova det, jag ska få Björn och spela det med mig ikväll. Mohaha. (Björn är bäst)

Kommentarer
Postat av: Björn

Ja du Jennifer. Kändis och allt. Känns bra att ha en kändis till flickvän :). Sen det där med spelet verkar ju inte bli av nu dock :/ tyvärr. Hoppas få träffa dig lite ikväll iaf. Puss

2006-07-14 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback