SÅ BLANDAT!

Det har gått så fort, fast ändå inte. Jag har förberett mig för detta länge, fast ändå är jag fullkomligt oberedd.
Nu sitter jag i mitt rum, det är kaos här. De mesta är nerpackat och det som inte är, är det snart. Hade min sista dag på jobbet idag och det var.. sorligt, jobbigt och skönt. Jag hatar att säga hejdå, och till vissa var det verkligen hejdå och till andra ett vi ses snart. Fast ändå kom tårarna. Och dom kom nu igen. Jag är en lipsil. Imorgon flyttar jag hem.
Efter 3 år i Oslo med några månaders uppehåll är det dags att avsluta detta kapitlet och påbörja ett nytt. Ett nytt, fräscht och spännande. Det är fortfarande mycket frågetecken, men the future is for discovering. Jag kommer sakna Oslo och tiden här, för det har nog varit det bästa jag gjort. Att flytta hit. OSLOVE!

Kommentarer
Postat av: Michaela

och jag började gråta bara av att läsa det! Jag hatar också hejdå och vemod. hoppas du får en fin sommar till att börja med!

Postat av: Mamma

Welcome home Baby Girl if only for alittle while.

Love you, mamma

p.s. nu kan du 4 språk...svenska, engelska, skånska å norska...hi hi hi

2011-06-16 @ 08:21:29
Postat av: Evelina

om tre veckor är det min tur att lämna oslo, efter tre år.. galet och nostalgiskt. men visst fasen har oslo bjudit på mycket love! :)



OSLOVE!!

2011-06-20 @ 20:30:46
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback