MALMÖ-BO!

Igår var en ganska häftig dag. Jag fick ett bra antagningsbesked och jag skrev kontrakt på en lägenhet i Malmö. Nu har jag alltså min egen lägenhet och jag får flytta in om redan 2v om allt går som det ska. Jag är så sjukt glad och allt känns så pirrigt och kul. Detta har jag längtat efter så himla länge!
Givetvis var vi tvunga fira detta, jag och min bästa vän och granne Agnes. Det är nämligen så att vi kommer att bo 3minuter från varandra och det är ju helt stört kul. Så vi gick till Debaser, tog en öl och lyssnade på ett sjuktbra norskt band, Young Dreams, och firade!
förlåt för alla dessa instagram bilder, jag måste bli lite flitigare på att använda min kamera, men just nu är lusten noll.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis! fasen vad kul för dig :)

Postat av: Marie

like x 10000! så glad för din skull, darling!

2011-07-15 @ 20:12:29
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: karin

jag är med glad åå så bäst ju!

2011-07-16 @ 10:05:42
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback