PÖSKA, i ord.

Inte varit aspepp på blogga de senaste dagarna. Inte heller tagit speciellt mycket bilder. Men jag har haft det så himla bra. Lördagens utgång, ja då var det fullt ös skulle man väl kunna säga.
I söndags var vi fyra tjejer som inte var på topp, men det blev en sjukt flummig dag ändå. Pizza 11.00, sova och sola i trädgården någon timma, sen fick jag och Eve för oss att vi skulle ta oss ett dopp i Panka, sagt och gjort. Var ju givetvis svinkallt, men huvudvärken försvann för en stund. Sen åkte vi till djurparken. Det var vi, alla barnen i hela Falköping typ och djuren. Dagen avslutades med grill och film ute hos pappa.
Men jag har några bilder från lördagen ni ska få se.
Hoppas ni haft en fantastisk påsk, för de hade minsann jag.
Nu laddar jag upp batterierna för en helg hos Agnes i skåneland, LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv; men halllååå! hur bra är inte det då? :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback