FLÄNG A LA FLÄNG

Nu händer det mycket förstår ni. Fram till jul är det fullt upp, det ska flängas hit och flängas dit, fast jag gillar ju att flänga omkring och så det känns helt rätt. Fast innan de ska det tvättas, tränas, packas, dricka glögg och äta peppakaka och sånt ni vet. Sen tänkte jag även försöka hinna ta mig an en liten utmaning.

På fredag blir det Göteborg och trevligheter och tidigt på lördag morgon flyger jag till andra sidan jordklotet, men mer om det sen.

Trevlig onsdag mina vänner och så bjuder på en oldie från arkivet!


Kommentarer
Postat av: josefin

haha, va har du nu hittat på, andra sidan jordkloten?! ja vill ockssssåååååå!!

Postat av: Cissi

du är så fiiin! lycka till. <3

2010-11-17 @ 19:07:26
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback