DAG 02 – Min första kärlek

Min stjärntecken säger att jag har rätt lätt för att bli kär och jag tror det stämmer rätt bra. För när jag väl blir kär, blir jag oftast väldigt kär. Och det blev jag en gång i en kille som var ett år äldre, när jag gick 8an och han i 9an.

Jag och min vapendragare Jessie luskade reda på vart han och hans kompisar brukade hålla till och sen råkade vi vara på samma ställen, oftare och oftare. Och efter det tog det inte jättelång tid förrän jag och han var tillsammans. Inte någon hade fått mig att skratta så som han fick, inte heller fått det att pirra så som det gjorde. Efter ett år tillsammans tog det slut mellan mig och min första kärlek. Och hade jag inte träffat honom tror jag heller inte jag hade lärt känna några utav mina finaste vänner som jag har runt omkring mig idag.



imorgon - dag 03 - mina föräldrar

Kommentarer
Postat av: jessie

HEj hej hej, hur gick resan:) skriv hur det går. miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback