LÄGENHETEN.

Det är måndag och jag är trött, men det brukar jag vara på måndagar så då är det ju som det ska.
Efter jobbet åkte jag och Lina ut till IKEA för att köpa lite saker, mest till mitt rum. Och nu fem timmar senare har jag äntligen packat upp saker och ting, och jag känner verkligen att jag kommer trivas i denna lägenheten. Det är långt ifrån helt klart men vi har kommit en bra bit på vägen. Men jag har hittat en jättefin och jättebillig soffa på IKEA som skulle passa perfekt i mitt rum, men nu är bara frågan hur jag får den från IKEA till mitt rum?

Som jag skrev igår skulle ju Johan kommit och hälsat på mig idag, men så ringde han och sa att det skulle bli imorgon men sen kom vi på att det blir alldels för stressigt så jag tror han kommer nästa helg, vilket känns underbart. För honom saknar jag!

En bild från arkivet bjuder jag på ikväll.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ge oss bilder så fort som möjligt! spännande ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback