nu hander det grejer down under

Hej!
Mycket har hant sen jag uppdaterade sen sist. Sa jag kor en snabb update.
I lordags fyllde Jessie ar och det firade vi med att ata pa Bondi Beach och sen utgang utan dess like, och eftersom det var var sista kvall ute tillsammans sa blev den lite extra speciell.
I sondags traffade vi upp Jenni och Hanna (som vi traffat till och fran anda sen Bali) for att saga hejda, men vi ska traffas hemma i Sverige sa vi och det tror jag faktiskt att vi kommer att gora.
I mandags akte Jessie hem och det kandes faktiskt lite jobbigt, hade garna haft med henne hela resan men man kan inte fa allt. I samma veva som Jessie akte till flygplatsen flyttade jag och Lina ifran Sydney city och bodde i Manly, hur mysigt som helst. Vi hade liksom stranden utanfor dorren, helt underbart!
I tisdags fyllde Lina ar, och aven de firade med buller och bong. Vi var ute och at jattegod mat och sen motte vi upp lite vanner for en mysig fest pa vart hostel.
Igar flummade vi omkring i Manly och akte in till Sydney sent pa kvallen for att ta oss till flygplatsen, men vart flyg gick inte forran 6 imorse men vi hade inte bokat nagot boende for natten sa vi tankte vi skulle sova pa flygplatsen. Dit kom vi redan vid ett, men da var inte flygplatsen uppe, sa vi sov utan for pa nagra banker till fyra da den antligen oppnade och vi kunde checka in. Nar vi kommer till Perth sa har vi dragit tillbaka klockan 3 timmar och istallet for att klockan ar 11 pa morgonen var hon istallet 8, sa idag kommer bli en lang dag, och lika sa imorgon. For imorgon natt aker vi namligen till Sydafrika och jag ser sa otroligt mycket framemot detta! Men nu har vi tva dagar i Perth, och jag vet inte riktigt hur vi ska spendera dom. Det far vi se helt enkelt.
Som sagt, det hander grejer down under nu, full fart frammat skulle jag vilja saga!
Nu tycker jag vi tar lite bilder!
vi sag Avatar pa Imax, hur bra som helst!


Vi firade Jessie

Vi tog en tur pa stan for att saga hejda till Jenni och Hanna, blev lite sista shopping ocksa.

Sista olen med Jessie (pa ett tag vill saga)

Lina fyllde ar och vi at ute pa en mysig resturang


Vi gick en promenad i Manly, visst ar det fint?


Hoppas ni har det bra dar hemma!
Vi hors snart igen, men forst ska jag ivag pa en 5dagars safari i Johannesburg.
Kram,
Jennifer

Kommentarer
Postat av: agnes

yes, nu bokar vi LUFFLUFFLUFF!

(oooch jag får låna det fina linnet med deppan, løøv it!)

Postat av: Cissi

aaaaaaah, du är så himla fin jämt! blir ju tokig på dig! saknar dig så mycket!!

2010-01-07 @ 16:41:25
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: karin

jenni du ringer mig imorn ok? måste prata innan ni drar. Fina ni är och härliga bilder:) STORPUSS!!

2010-01-07 @ 17:57:31
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: jessie

hej babe. åhå saknar dig redan, hehe oslo känns lite tomt utan dig gud känns sjukt att vara här igen känns mer än två månader men det är svin fint men svin kallt!!! jag avlider bokstavligt talat. har köpt en ful dunjacka och har den på mig även fast jag aknske inte velat för det är så sjukt kallt.

bli inte uppäten nu hörru :D så får vi höras snart då.

puspuss

2010-01-09 @ 11:55:27
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback