joburg och safari!

Hej allihopa!
Jo, for ungefar tva veckor sedan akte jag och Lina till Sydafrika, Johannesburg for safari.
Vi har ju hort att Joburg ska vara sa farligt och att man inte far ga sjalv, men jag tror inte riktigt jag fattade hur farligt det faktiskt var forran vi kom fram och knappt fick ga till parkeringshuset sjalva. Nar vi sedan kor ifran flygplatsen ser man hur fattigt det ar, hur alla hus ar omringade utav murar och alla fonster har galler.
Men vart hotell var jattefint, men man kande sig sa instangd. Sa vi bestamde redan da att vi bara skulle gora safarin och sen aka vidare ner mot Kapstaden.

Men nu over till Safarin!
Den var helt OK, man skulle val kunna saga att talamod ar en turist pa safaris basta van, iaf i Krugerpark. Vi trodde nog att det skulle vara lite mer savann an vad det faktiskt var, men istallet var det mest bush. Men vi sag alla djur vi ville, forutom lejon. Fastan vi blev ratt besvikna pa det var det helt otroligt att se alla dessa djur i sin ratta miljo. Dom ar sa vackra!
Vi tar lite bilder sa far ni se vad jag menar.



Jag har sa otroligt manga bilder jag vill lagga upp, men det tar alldels for lang tid, tyvarr!
Kram,
Jennifer


Kommentarer
Postat av: jessie

elefanten är ju sjukt status eller :D. känns levande härligt jag vill ocksåååå :( puss hihi

2010-01-23 @ 12:10:51
Postat av: Cissi

COOOOOOOLT. du som ville på safari. nu ser jag dig framför mig smygande i buskarna med hatten på sne!

Postat av: Johan

exåtiskt!

2010-02-07 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback