kort update

Hej igen!
I onsdags akte jag och Lina tillbaka till Jbay darfor att det blev lite for dyrt for oss att vara kvar i Kapstaden och i Jbay hade vi gratis boende och allt ar mycket billigare dar. Det var riktigt kul att aven denna gangen. Det blev en del surfande, badande (vi akte till ett jattemysigt vattenfall och badade en dag), massa grillande och en del festande, vi hade det med andra ord RATT GOTT!

Men inatt tog vi bussen tillbaka till Kapstaden (som nog var den varsta bussresan i mitt liv, trangt, unket och bara javligt ackligt!) och nu har vi tva dagar kvar har innan vi aker till Rio pa torsdag. Idag ska vi nog bara ta det lugnt  och imorgon ska vi ut pa en liten cykelutflykt, spannande!

Jag kan tyvarr inte ladda upp nagra bilder eftersom det inte verkar fungera pa den har datan, men jag ska forsoka mig pa en bildupdate innan vi lamnar Sydafrika, sa formodligen imorgon.

Hoppas ni har det bra dar hemma!
Massa kramar,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Cissi

kramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramakramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramar!

missyoulikecrazy.

Postat av: jessie

jaa :D mys hihi lite bilder vill vi ha ju!du shoppar inte før mkt nu va? :D åh till helgen åker jag till falkenberg ska bli grymt skønt. dit drar vi i sommar tyvker jag allt :D.

miss u

2010-02-03 @ 08:04:42
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: karin

läste du mejlet jag skicka? ville bara kolla så det stod samma på biljetterna. pöss!

2010-02-03 @ 10:12:19
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback