bild update!



Sadar, blev ratt mycket bilder anda.
Vi har verkligen haft det hur bra som helst har i Sydafrika, men imorgon bar det av till Rio och det kommer nog bli minst lika bra. Ska bli valdigt kul att traffa upp lite vanner hemifran ocksa.

Igar var jag och Lina ute och gjorde Long Street och det blev en ratt tuff kvall, men oj sa roligt vi hade. Ikvall ar sista kvallen har och vi ska ut och ata pa nagon mysig indisk resturang.
Men vi hors inom kort, jag hoppas internet ar battre i Brasilien an  i Sydafrika.
Kramar,
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Marie

kul med bilder jennifer! ser ut som att ni har det sjukt jävla gööööött! PUSS!

Postat av: jessie

ååhhå mys bilder :D ser fram emot nästa inlägg :D puss

2010-02-03 @ 21:16:29
Postat av: Cissi

pusspusspuss! saknar dig som as!

2010-02-03 @ 21:21:11
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: agnes

fan va najs! chillar gøtt med hatta dær asss!

2010-02-04 @ 11:10:31
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Kathy Stebbins

Här är jag nu å kommenterar... Lasse säger att aldrig i livet skulle han åkå den banan, men han tror att jag skulle våga, vem vet...kanske om jag var med dig min älskade dotter, underbara bilder som vanligt, å lika avundsjuka är vi, men också väldigt stolta!!! ni är helt underbara allihopa. Idag har Lasse lagt golvet där uppe å jag har......målat målat målat. Va bra att det har fixat sig me internet banken. Vi saknar er men skulle aldrig ta er ifrån det underbara adventyr ni är på. Tack för alla fina bilder hitills, nu är ni säkart i panama å jag hoppas att det är allt som du vill att det ska va.

All my love to you my baby girl, mamma

2010-03-07 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback