DAG 26 - Mina rädslor

Jag är rädd för blod. Ser jag blod mår jag illa, blir yr och oftast brukar jag svimma, behöver inte vara några större mängder blod, sist jag svimma var när jag var hos doktorn och tog ett litet blodprovet i fingret, då snackar vi en droppe!
Många utav mina vänner vet om detta, och när dom blöder låter det ungefär såhär "jennifer! titta, bloooood!" men då ska jag berätta för er att det är mest när jag själv blöder de leder till att jag svimmar :)
imorgon - dag 27 - min favoritplats

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, jag vet inte varför jag skrattade när jag läste det här. kanske för att jag kan höra hur du låter när du berättar det :) du är sötast!

Postat av: julia

din header är så mysig!

2010-12-15 @ 17:00:30
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback