DAG 24 - Det här får mig att gråta

ALLT!
Okej, kanske inte riktigt allt men otroligt mycket, filmer, musik, fina texter, tal (få gångerna jag hållt tal till ngn som jag tycker om, kommer tårarna runt andra meningen oftast)när man tänker på något speciellt minne eller person. Skulle tro att jag gråter lite iaf 3ggr veckan. Men jag tycker det är skönt, tror det är nyttigt för själen.

Vissa dagar när allt känns jobbigt och ledsamt, så brukar jag sätta på något som jag vet får mig att gråta, t.ex. Greys Anatomy (förmodligen världens bästa lipserie!), för ibland känns det skönt att få gråta åt någon annans problem istället för ens egna.
imorgon - dag 25 - en första

Kommentarer
Postat av: Katta

jag ääääälskar Grey's! Hur ska man klara sig till våren när nästa säsong kommer ut? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback