DAG 20 - Den här månaden

Det är december, jag tycker julen är mysig och att nyår är kul, jag tycker snön är fin men jag tycker inte om kylan eller att det mörknar tidigt. Jag hade tänkt att redan i början av månaden varit klar med alla julklappar, men sanningen är att jag nästan inte ens har börjat.. som vanligt!
Men hittills har denna månaden varit bra, och är övertygad om att de resterande veckorna kommer bli bättre. Ihelgen får jag besök av pappa och hans flickvän, helgen därpå åker jag till Malmö för att hälsa på Agnes och sen är de julafton som kommer spenderas i Falköping med familj och vänner och nyår det kommer firas i Lindvallen tillsammans med ett riktigt gött gäng.
Jo just det, rött förknippar jag med denna månad också.
imorgon - dag 21 - ett annat ögonblick

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, precis en sån där ring köpte jag när jag var i berlin ju! random! :) december är lite mysigt ändå. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback