DAG 15 - Mina drömmar

Åh. Drömmar. Jag älskar att drömma, både när jag är vaken och när jag sover. Jag är nog en drömmare.
Men jag har två drömmar, som är lite speciella för att det är mest jag som bestämmer om dom kommer gå i uppfyllelse eller inte. Den första är resa, jag vill resa och jag vill upptäcka jorden så gott som det går. Jag vill åka på fler roadtrips, fler safari, hoppa fallskärm på fler platser, jag vill klättra i berg och jag vill sola och bada på de finaste stränderna, jag kan fortsätta i evigheter...
Den andra drömmen är att jag vill studera ett år eller fler i USA, helst någonstans i Californien, men det vill jag inte göra än. Det vill jag vänta lite med, men jag vill göra det och jag hoppas så att jag gör det.
Ja, det var några utav mina drömmar de..
imorgon - dag 16 - min första kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback