DAG 13 - Den här veckan

Hittills har det inte hänt så jättemycket denna veckan. Jag har jobbat, packat upp, tvättat, tränat, träffat Marie, packat igen. Veckans roligaste grej hittills är dock att Jessie dragit igång en liten chokladkalender tävling på jobbet. Vi har två kalendrar, och för att få äran att ta dagens godbit måste man vinna en omgång i vänd 10, vi spelar första och sista rasten. Idag vann jag och Jessie, gött!
Men denna veckan kommer få ett grymt avslut, för imorgon åker jag och mina underbara tjejer till London för att götta och unna oss lite.
Men det var ju det där med att packa..
det är med dessa finfina vänner jag åker till London med!


imorgon - dag 14 - vad hade jag på mig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback