beautiful blogger award

Marie gav mig det här "beautiful blogger award"-et och det är alltså en slags vandringsbokal. När man fått denna award så ska man kopiera och klistra in bilden, länka till den som nominerat en, berätta sju saker om sig själv, och sist nominera sju andra som man tycker förtjänar awarden. Tack så mycket Märy för detta!

Okej, de senaste 30dagarna har ni fått reda på en hel del om mig, så varför inte skriva sju mer saker :)

- Jag snarkar, högt och mycket. Ocharmigt som bare den, men jag kan inte rå för det.
- Jag älskar stark mat och det är nog mycket pga av min pappa. Han kryddar till allt lite extra och ska han ut på någon liten resa tar han alltid med sig sin tabasco. Lustigt men sant, vem vet det kanske jag också börja göra?
- Jag är allergisk mot de flesta pälsdjur, men vill hemskt gärna ha en långhårig tax någongång i mitt liv.
- När jag gick i 9an fick jag stipendium i teknik och egentligen förstod jag aldrig riktigt varför. Men det kändes rätt coolt att få det. Och det är något jag fortfarande kan dra till med när jag ska ge mig på något inom teknikvärlden. Lite stolt så.
- Jag har varit otroligt kräsen, så kräsen att mamma kunde få laga två maträtter för jag skulle äta. Men jag har blivit betydligt mycket bättre, men jag tycker fortfarande inte julbord är så jättegott.
- Första gången jag drack alkohol fick jag åka ambulans. Pinsamt men sant.
- Jag har fyra tatueringar och har redan min nästa planerad!


De som jag vill sända denna vidare till är:

Jessie - för att hon är hur bra som helst, dessutom skulle det nog bli rätt kul att läsa.
Julia - för hon är en otroligt fin kusin som har en jättemysig blogg.
Emelie - för att hon är världens bästa syster.
Josefin - för hon har en otroligt fin blogg, fylld med underbara bilder, som jag älskar att läsa.
KG - för att hon skriver så otroligt mycket bra och är så himla fin!
Lollo - för att hon är en otrolig flummig tjej som jag längtar efter att träffa nu i jul!
Fiddern - för att när han väl skriver är det oftast hur bra och roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; okej va roligt att du är med. Jag skriver till dig när vinnaren är uppe :)

Postat av: MADDES

God morgon :)

2010-12-22 @ 10:32:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Vad händer på bloggen just nu?



Jo: Fototävling för hundägare - Veckans blogg julspecial där man kan vinna länkning & gästinlägg.



Önskar dig för övrigt en fortsatt härlig kväll!

2010-12-22 @ 20:11:11
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-12-22 @ 22:13:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback