paradisbukten

Idag tog jag och Johan en cykeltur till paradisbukten, helt lovely. Det är nog den mysigaste sträckan att cykla asså och vilken solnedgång. Vi bestämde att där ska vi grilla och ta sista dopet med ett gött gäng i veckan!





(mobil bilder är bättre än inga bilder kände jag)

Just det ja, helgen var helt underbar. Det var mys hela tiden. I fredags var de öl och wii spelande (enda in på små timmarna) hos mig med Karin, Lina, mamma och Lasse. I lördags var det familjemiddag på Mingus, både min, Karin och Linas familj var med! Sen bar det av mot Lilla spa, och det var lika gött som det låter. Efter det blev det utgång med nästan alla tjejerna och det var lika gött det. Söndagen åkte jag och Lina ut och fikade med pappa och farmor, så vi hann med mycket och det var som sagt mys hela tiden!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: kg

gud va mysigt! :) tjoho

Postat av: Anonym

asså skaffa dig en egen stil någon gång.. du har alltid härmat agnes almvärn

2009-09-23 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback