det är viktigt att götta sig

Då tar vi en liten update såhär innan läggdags tycker jag.
Idag så blev det matlagning hos Agnes, vi lyxa te't med klyftpotatis, kyckling och en otroligt god kantarellsås. Och givetvis blev det lika gött som de låter :)

Annars så flyter det på bra, var på stan en sväng idag och köpte lite grejer till resan, som sagt det närmar sig och det känns rätt så overkligt faktiskt. Men det är högtid att börja planera, och jag känner att det inte är vår starkaste sida just nu, skärpning på den. Men som jag längtar.

En kort och lite flummig update, men bättre än inget.
Just det, skypea precis med Karin för första gången. Att vi inte tänkt på att skaffa det tidigare är ju helt otroligt, smidigt och gratis liksom. Nåja, bättre sent än aldrig!

Sov så gott!
Jennifer

Kommentarer
Postat av: karin

kan en säga. mer skype framöver snortis!!

2009-09-25 @ 20:03:11
Postat av: agnes

tack själv gumman! en jävligt hård men rolig helg:)

tycker att vi kan ses en svänga innan jag åker på tors?

vad var det för sida? bildregn på ankan, haha! men det var kul:)

tusen pussar!

Postat av: agnes

det låter myyys! jag är på:)

vi hörs imorgon då! puss gumms

2009-09-29 @ 21:00:16
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback