oslo mekaniske!

Jag är ju som sagt så dålig på att uppdatera, men jag är så stressad och resfebern börjar smyga sig på. Jag har saker planerade varje dag fram tills jag flyttar hem, och det är ju bara roliga saker så det är ju gött men jag är lite stressad ändå.

Men idag blir det stan för att fixa min utklädnad till lördag, då är det ju vår hejdå-fest och halloween, sen blir det oslo mekaniske med tjejerna (jag kommer sakna dom jättemycket!)

Snart blir det lite nytt på bloggen förresten och det är ju på tiden, för på den fronten har det inte hänt mycket den senaste tiden. Men som sagt, nu var det stan på schemat.

Höpp höpp!

Kommentarer
Postat av: karin

vad ska du klä ut dig till:)

Postat av: agnes

kommer sakna dig meee!

2009-10-30 @ 07:24:45
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback