It's the end of an era!

Satt på jobbet idag och tänkte lite så, jag känner mig verkligen klar med Oslo för denna gången, tillbaka kommer jag och det vet jag, men för nu. Oslo är en helt underbar stad och här trivs jag verkligen, men tror inte jag blir mer redo för min resa än vad jag är nu. Så det känns så gött att veta att jag knappt har två veckor kvar här, fast samtidigt känns det ju väldigt overkligt och lite otäckt, men gött som sagt. Åh, det kommer bli så bra.

Jaja, idag blev det plugg, träning och annanspaj hos Jessie, en rätt bra måndag ändå.
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: karin

jag är redo! har jessie bokat biljett?

2009-10-20 @ 13:20:42
Postat av: jessie

ja karin :D kan du räkna med att jag har hihihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback