mission beach, ojoj!

Mission Beach vad ska man saga, samhallet i sig var val ratt trakigt men vi akte ju dit enbart for att skydivea. Skydivingen i sig var helt otrolig, herregud det var helt galet. Jag vet inte hur jag ska forklara den kanslan om det ens gar, det ar nagonting man MASTE gora! Trodde aldrig jag skulle gora nagot sant, men nu nar jag har gjort det vill jag bara gora det igen. Sjukt haftigt! Nu blev det lite flummig har kande jag, men hur flummig ar inte hela grejen att kasta sig ur ett plan da?

Annars sa gottade vi oss nog mest pa pa hostelet, sola och badade och pa kvallen var det BBQ fest, och det var verkligen gott att ata riktigt mat. Det hade vi nog inte gjort sen Bali iaf, blir mest pasta och nudlar, vi ar lite lata (las snala) pa den fronten.

Och nu, bilder!




Segt med bilder, som vanligt. Men vi har det bra som ni ser!
HA DE GOTT!

KARIN!
Ankan pa bilderna ar du, eftersom du inte kan vara har med oss har vi hittat pa ett satt du kan vara det pa. Nu ar du med oss hela tiden och ser allt vi ser! Later ratt bra anda va? Men vi saknar dig lika mycket anda, massa kramar till dig fran oss.

Kommentarer
Postat av: karin

ni är för söta och ni fattar inte hur mycket jag saknar er och vill va med!!! tack för att jag får det:) fick jag skydivea också? hihi

har precis kommit till fkp känns tomt. ska bli frisk så fort som möjligt nu! PUSS hälsa alla!

Postat av: agnes

åh! du såg sjukt chill ut i det dæra nixonlinnet! mer sånt! PUSS

2009-12-04 @ 07:50:14
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback