fkp

Hemma i Falköping till lördag. Det blir mycket åk fram och tillbaka framöver, men det är ok. Kan nog faktiskt vara värt det!
Idag måste jag köpa en ny mobil, min är verkligen inne på sista versen och det är dags för en ny. Inget jag direkt tycker är kul att lägga pengar på, men lite utav ett måste. Emelie ska följa med, och efter det ska vi äta på Mingus.

Ikväll blir det utgång på Husaren med ett gött gäng, nästan alla kusiner och några utav mina tjejer och nästan alla mina killar, det är najs.

Imorgon blir det Göteborg för lite shopping, och sen ska vi fira farfar som fyller 80.
Det är fullt upp, och jag gillart.

Peace,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: agnes

mkt mer sånt asså!

hænder idag? chill i st hanshaugen kanske? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback