soligt!

Nu är jag hemma i Falsketa, kom hem igår med blandade känslor.

Helgen har varit helt underbar och vilket väder det varit! Massa sol, bad, grill, fest och mys! I söndags blev det även minigolf (jag vann över Martin, va bara tvungen säga det kände jag, hihi) och bio. Jag kände verkligen såhär ihelgen "här och med dessa människor trivs jag som bäst!". En stor puss till alla!








Idag har jag flängt runt en del, så som det alltid blir när man är hemma. Jag har hittat min ipod högtalare och köpt dom, det var ju min födelsedagspresent från Martin och nu har jag äntligen hittat dom jag vill ha! Sen har jag gjort en pedikyr och jag tror aldrig mina fötter varit så fina som dom är nu. Finns fördelar med en mamma som jobbar på Lilla Spa.

Nu ska jag kolla en film och bara ta det lugnt!
Gonatt (jag saknar dig Martin!)

Kommentarer
Postat av: sara

snyyyygg! Ska du ut på lördag??hoppas vi ses. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback