en försenad uppdatering!

Som sagt, en försenad uppdatering. Var körigt igår så det hanns inte med. Men nu så.
Nyår var hejdlöst vilt och jätteroligt! Så jag tackar för det. Men ni förstår nog inte hur risig jag var dagen efter. Fy fan rent ut sagt!


Det blev en massa bilder, men det är bara kul!

Det har varit riktigt skönt med lite ledigt, men det hanns inte med lika mycket som jag trott. Jag var rätt slut när jag kom hem kände jag och det blev en hel del häng med familjen, framför allt Emelie och det känns bra! Löööve på de faktiskt :) Men nu är jag som sagt tillbaka till Oslo och det känns gött att komma in i rutinerna igen. Jobbet och träningen liksom!

Idag var de första dagen på jobbet, och den var tung. Jag hoppas imorgon blir bättre, men jag tvivlar! Lite träning med Karin blev det idag också. Bra grej!
Men nu har Jessie lagat mat och de är dags att äta.
Puss!

Kommentarer
Postat av: agnes

hallå!

vilt, minst sagt:) jävligt najs! snögga bilder, pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback